با سلام خدمت مشتریان گرامی،

خریداران محترم دیزاینیکا از پشتیبانی یک ساله و بدون محدودیت برخوردار هستند. مشکلات احتمالی موجود در پوسته ها بصورت رایگان برای خریداران پوسته های پرمیوم رفع می گردد.

مشتریان گرامی می توانند با ورود به بخش پشتیبانی و ثبت نام، اقدام به ارسال درخواست نمایند.

داشتن شماره تراکنش خرید برای ارسال درخواست ضروری است.

ورود به بخش پشتیبانی

با سپاس

دیزاینیکا

98 دیدگاه در راه اندازی بخش پشتیبانی مشتریان
  1. با سلام قالب StyleShop رو خریدم اما عنوان سایتم توی نوار عنوان نشون داده نمیشه میتونید ببینید.
    خواهشمندم راهنمایی کنید. ممنونم.

  2. سلام آقای دهقانیان
    میخواستم بدونم راه اندازی بیش از یک وبسایت با یک پوسته امکان پذیر هست یا باید مجددا خریداری بشه ؟

    • سلام.
      از نظر فنی مشکلی نیست اما از نظر اخلاقی ما میگیم که مجدد بخرید.
      در صورت خرید مجدد ۲۰% تخفیف هم لحاظ میشه.

      میتونید تیکت بفرستید واسه تخفیف.

  3. سلام
    بنده قالب انفولد رو خریداری کردم و سایت رو راه اندازی کردم فقط یه مشکل کوچیک دارم . چجوری می تونم مطالب و موضوعات داخل آرشیو رو تنظیم کنم که بصورت خلاصه نشون بده ؟ الان بصورت کامل نشون میده و هرجا رفتم نتونستم به خطاصه تنظیمش کنم .
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

  4. سلام
    فایل مربوط به ترجمه دو پوسته Deep Focus و Evolution کدومه دقیقا؟ من نیز دارم یه بخشی از ترجمه رو تغییر بدم
    ممنونم

  5. حجم تقریبی پوسته چقدر است ؟
    بعد از یک سال هزینه پشتیبانی چقدر است ؟

  6. سلام نسخه ۳٫۰ سایت کی عرضه میشه ؟

  7. سلام خدمت شما
    بنده قالب انفولد شما رو از طریق سایت آر تی ال تم خریداری کردم .
    قبل از سوالم باید از شما برای ارائه این قالب تشکر کنم و الحق و والانصاف این قالب یکی از بهترین های وردپرس هست و بنده هم به خوبی تونستم نصبش کنم و پیاده سازی کنم.
    تنها مشکل در بخش تاریخ هست که به صورت میلادی قرار میگیره نه به صورت شمسی.
    البته افزونه جلالی رو برای این کار نصب کردم ولیکن ظاهرا با قالب ناسازگار بود و به ناچار افزونه رو مجددا حذف کردم تا قالب فعال بشه.
    برای حل مشکل تاریخ شمسی به میلادی لطفا راهنمایی بفرمائید.
    ممنون از شما


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *